„Сензационната антиракова диета на д-р Вулф Ласкин”

д-р Николай Колев
Издател: “Доктор Натура”
Цена: 8.00 лв

купи онлайн

Можете да купите тази книга в
книжарници BOOKTRADING

Цитати от книгата:

Запознаване с антиканцерогенната диета:

Това е рецептата, която д-р Ласкин предписва на своите пациенти, намиращи се в различни степени на раково заболяване. Като практикуващ онколог-химиотерапевт той се среща с тях в болничните заведения. Естествено, те обикновено са преминали или им предстои да преминат различни форми на класическо онкологично лечение. Няма да обсъждаме достойнствата и недостатъците на която и да било форма на терапия. За нас е важно, че на фона на традиционното лечение на рака, елдовата диета подобрява значимо състоянието на болните.

Резултатите от научните изследвания показват антиканцерогенни качества на кверцетина, които не зависят от съчетаването с една или друга форма на лечение. Не би трябвало да има здравомислещ
онколог, който да се противопостави на употребата на елдата по време на препоръчваната от него терапия. Разбира се, има състояния на храносмилателната система, които изключват възможността да се употребява какъвто и да бил тип от обичайните храни, но пък тогава флавоноидът може да се приема под формата на екстракт.

Строг режим:

Прилага се при онкологочно болни с различни по локализация тумори, със или без метастази. Най-краткият приемлив срок за строгия режим е 6-7 седмици, но при минимални усилия не могат да се очакват максимални резултати. Ако болния и неговите близки са с воля за изцеление, строгата диета може да продължи 90 дни и повече без каквито и да било отрицателни последици върху организма.

Лек режим:

С този тип хранене се започва след приключването на строгия режим. Може да бъде съчетан с всички форми на лечение, предлагани от класическата медицина. Подходящ е както за хора с активна форма на заболяването, така и за тези, които са преминали „успешно“ лечение.

При раковите заболявания успешното излекуване е винаги условно. Лекарите могат да ви кажат, че в момента не се откриват данни за онкологичен процес, но и най-добрият онкологичен екип няма да се ангажира с прогнози за след шест месеца или година. От тази гледна точка е най-добре излекуваните да спаз­ват правилата на леката диета, за да попречат на онкологичния рецидив.

Този тип хранене е подходящ за наследствено обременени с ракови заболявания, за хора, подложени на различни канцерогенни въздействия от околната среда, както и за предразположени към раково заболяване поради други минали или налични здравни проблеми.

Практиката показва, че хората отдават различно значение на храната. Известен афоризъм казва, че:

„Някои ядат, за да живеят, а други живеят, за да ядат“. На чревоугодниците им е трудно да се отка жат от някои храни, дори това да крие сериозни рискове. Те намират различни доводи, с които да се самозалъгват и успокояват. Такава е човешката психика.

Принципи на лекия режим:

– Отказ от червени меса

– Съотношение на зеленчуците към месото 3:1 при смесените блюда

– Забрана на захарни изделия

– Максимално намаляване на солта (под 5 г на ден)

– Избягване на преяждането и късната вечеря

– Отказ от тютюн и алкохол

– Потребление на максимално количество вода – около 8 чаши дневно

– Минимална термична обработка на храната

– Ако вашият лекар прецени, че нямате противопоказания, може да консумирате по 1 чаша сухо червено вино на ден по време на храненето.

Comments are closed.